martes, 30 de junio de 2009

A LANZADA III


Van alá moitos anos xa
en que mollei os pés
nas augas frías da Lanzada.
Mais sempre a praia estivo alí
esperando acoller na sua beira
os pasos espidos
de cando éramos rapaces.
Mais a praia era demasiado longa
es as ondas demasiado altas,
e como perdidos na inmensidade
atlántica custaba comezar a andar,
mais dende os nosos ollos de cativos
o tempo tamén pasaba máis lento,
e ficábamos cos pés na auga
mentres chegábamos ao outro lado
tan lonxano das nosas cousas.
Agora cando vou á praia miro as ondas
e penso que aínda son aquel neno
que cos pés espidos camiñaba pola beira
mais miro aquel rapaz como se eu non fora
quen sentía o sal e a espuma retorcéndose
nas miñas pernas. Sei que camiñei
dime agora onde estou que cando vou
non podo comprender onde se quedou
aquel rapaz que paseaba pola beira da Lanzada.

3 comentarios:

Unknown dijo...

cómo te lo estarás pasando que hace miles de años que no escribes...

el escritor se debe a su público, y el público está aburrido de esperar.

no me tengas nada en cuenta hoy, es la anestesia la que habla.

muela out
dolor in

ay!

Víctor dijo...

Pobre muela, digo Laura. Me cuesta escribir porque estoy atrofiado, lo mucho que me gusta estar en mi casa sin demasiada actividad congela mi cabeza. Pero prometo que en un plazo máximo de ... horas habrá noticias mías por aquí.
Biquiños

Víctor dijo...

P.D. Hoy tengo partido de fútbol en hora y media, no sé como quedarán mis huesos y si volveré a descubrir músculos que no sabía que estuviesen en mi cuerpo.